Skip to main content

AIR BERALKALI & BERMINERAL


Pernah tak dengar pasal CMD ni?
dulu dikenali sebagai TM Drops by REVELL
masih produk yang sama dari company yg sama 
cuma packaging saje yg berubah

AIR AJAIB!   
AIR TENAGA!  
AIR BIO-ELEKTRIK!

20 TAHUN DI PASARAN MALAYSIA
46 TAHUN DI PASARAN ANTARABANGSA
25 BUAH NEGARA MEMASARKANNYA

4 FUNGSI UTAMA
ANTIOKSIDA
IMMUNITI
DETOKSIFIKASI
REGENERASI SEL

Concentrace Mineral Drops meningkatkan pH alkali badan anda :
1. Menyediakan trace mineral lengkap untuk keperluan badan anda dengan lebih 260 mg Magnesium bagi setiap 20 titis.
2.  Meningkatkan pH badan dengan meneutralkan lebihan asid di dalam cecair badan dan tisu, menukarkannya menjadi garam dan kemudiannya memboloskan garam itu keluar daripada badan melalui air kencing.
3.  Membantu menyerap nutrien dalam makanan dan mengalkali pH badan.
4.  Mengubah struktur molekul air untuk memaksimumkan kuasa menghidratkan dan  menembusi setiap sel dalam badan anda.
5.  Menjadikan air rasa lebih menyegarkan, rasa sedikit manis dan bermineral.

Fungsi Concentrace Mineral Drops Dalam Tubuh Badan: 
1. Membersih    
* Darah - sistem peredaran darah yang sihat. Mencegah kolesterol tinggi, darah tinggi dan tekanan darah rendah.    
* Usus - menyihatkan sistem pembuangan serta mencegah masalah sembelit,buasir, barah usus atau kolon, najis berdarah

2.  Membina    
* Komponen Asas Badan - enzim, sel darah, hormon dan vitamin diperlukan semua sistem badan. Mencegah beguk, kencing manis dan ketidakhadaman.    
* Tulang, Sendi dan Gigi yang kuat - mencegah masalah tulang (artritis,reumatisme, gout, osteoporosis.    
* Rambut dan Kulit Yang Cantik - tiada lagi masalah kulit, alahan, gatal, ruam atau rambut rontok dan kering.

3.  Menguatkan    
* Sistem Badan - menguatkan sistem bio-elektrik, penghadaman dan ketahanan badan. Apabila sistem badan kuat, pasti badan dapat mencegah penyakit.    
* Mengatasi Stres - (tekanan) mencegah masalah buah pinggang, jantung dan paru-paru (lelah, bronkitis dan resdung). Kesihatan badan lebih stabil untuk mengatasi stres.

4.  Menggiatkan    
* Prestasi Badan - melakukan apa jua aktiviti dengan lebih stamina & kurang letih.    
* Refleks Mental & Fizikal - penerimaan pengetahuan lebih baik, tidak kira usia. Bagus untuk IQ mereka yang sedang belajar.    
* Penyerapan Nutrien & Supplemen Lain - semua makanan harian dan supplemen lain (seperti vitamin, royal jelly, aloe vera) diserap dengan lebih baik.

Cara Pengambilan :
Sebaiknya diambil selepas makan. Boleh campurkan ke dalam segala jenis minuman.Boleh ditambahkan ke dalam masakan.


CMD PELBAGAI KHASIAT:
APLIKASI CMD UNTUK KESIHATAN
 &
MEMBANTU MENGATASI MASALAH KESIHATAN

nak tahu lebih details
boleh whatsapp saya ye
tak beli pon tak pe...
kite stori mori

0139481917( zura)



Comments

Popular posts from this blog

WAKTU SESUAI MAKAN JAMU

BILAKAH  WAKTU SESUAI MAKAN JAMU? Wanita dalam pantang terutamanya disarankan ambil jamu TETAPI bukan semua jamu boleh diambil dahulu, ada tertib caranya. Amalan makan jamu juga disarankan kepada semua wanita TETAPI bukan boleh diambil secara berterusan terutama jamu merapat. Yang betul rawatan pemakanan jamu terutama sekali jamu merapat perlu diamalkan hanya seminggu 2 atau 3 kali sahaja. Rawatan herba yang boleh diamalkan sentiasa. Jamu merapat adalah terdiri dari manjakani, kunyit, kacip fatimah, akar serapat, temu kunci dan sebagainya. Bilakah perlu diamalkan? 1. Waktu pantang Bermula hari ke 30 sehingga hari ke 44. Amalan berturut- turut selama 14 hari. Dalam pantang, masa hari pertama sehingga hari ke 29, fokus amalkan herba untuk keluarkan darah nifas yang masih banyak. Rawatan merapat dan mengetat saluran faraj dimulakan pada hari ke 30. Bagi wanita bersalin secara pembedahan walau baby tak lalu saluran faraj, tetapi proses hamil dan pembedahan menjadikan otot

PANTANG LARANG AIR KELAPA MUDA

Sedapnya panas-panas gini dapat minum air kelapa muda yg segar dari pokok... buh sikit garam halus..wallahhh...nikmat.. Tahu tak..kalau nak makan ubat..elakkan lah minum air kelapa sebab air kelapa berupaya meneutralkan ubat-ubatan tu...dalam ubat kan ada dadah kan... kira sesetengah dadah tu beracun... sia-sia lah dok telan...pahit tuuu... lagi satu... yang ramai orang tak bape nak tahu (mungkin) pada sapa-sapa yang mengamalkan jamu... pantang larangnya ialah air kelapa....so..jangan minum air kelapa sesekali bolehlah... Jom kite studi cerita pasal air kelapa ni... Air kelapa mengandung Cytokinin yang dipercaya sebagai bahan anti penuaan dan anti kanser ,sumber eletrolit semulajadi yang steril dan mengandung kadar kalium (potasium), khlor, serta klorin yang tinggi. Juga mengandung protein, sedikit lemak, mineral, karbohidrat, dan berbagai vitamin (C dan B kompleks).  Kandungan gula dalam air kelapa senang diserap tubuh berbanding gula jenis lain. A

RAWATAN UTK DEMAM/SELSEMA/BATUK - SOCKS REMEDIES

Kalau anak demam...memang jadi susah hati...nak makan tak lalu...tido malam pon tak lena kan...sebab takut kita tengah sedap tido... tiba-tiba demam anak naik mendadak....kejap-kejap bangun jelum kepala...kepala anak le..bukan kepala kita...lap badan dia...rasa dahi...rasa badan...besok pagi ibu dah jadi beruang panda...lebam bijik mata... Ok nak kongsi sini...rupanya selain menjelum kepala dan basahkan badan anak ada satu cara untuk turunkan suhu badan anak iaitu Teknik hidroterapi menggunakan Stokin Basah. =============================================== Teknik Hidroterapi Stokin Basah Menurut University of Maryland Medical Center teknik ini boleh membantu mengurangkan demam. Sebelum tidur, rendam sepasang stokin kapas nipis di dalam air, perah dan letakkan stoking basah pada kaki. Pakai sepasang lagi stokin lagi dan memakai kedua-dua pasang semasa tidur (double socks). Pada orang dewasa pon sesuai. Semasa tidur, badan akan mula mengedarkan cecair limfa dan dara