Skip to main content

CARA PANTAS DAN MUDAH UTK BAIKI KULIT - GEEBOO

Assalamualaikum uolls..
Harini kita bergossip nak? isshh bukan gossip pasal politik atau pasal orang.

Nak gossip pasal satu produk ni GEEBOO. Gossip-gossip juga, tapi saya dah cuba okeyy...memang best. Jerawat tak naik. Kulit saya jenis cepat je detect kalau ada yg tak kena. Saya test seharian cuma guna pencuci saje tanpa guna apa-apa. Kulit tak berminyak, moisttt je..ok yg ni jgn tiru bila keluar dari rumah sebab tak protect kulit dari sinaran matahari.

Mula-mula nak cuba tu takut-takut juga, nasib baik saya dah tahu ciri-ciri produk bermercuri (uoolls boleh buat searching kat post-post saya yang lepas, saya ada bagitahu ciri-ciri dan cara nak test). Ternyata GEEBOO BEBAS MERCURI 100%. Tak payah belek lama. Dari rupa dan bau dia je dah boleh tahu.


Di datangkan dalam 1 kotak yang comel utk newbie. Dalamnya ada pencuci muka (30ml) dan serum vit C.(20 ml).
Ringkas je sesuai sangat utk mereka yang tak ada masa nak membelek wajah apatah lagi nak follow step by step. Dan sesuai juga utk yg ingin mencuba dulu.

Yang bestnya tentang pencuci muka,
menggunakan bahan utama extra virgin olive oil. Selalu kita dengar extra virgin oil ni utk dressing salad kan. Minyak yg dicurah kat salad, tapi tak de rasa berminyak masa makan. Macam tu lah pencuci muka si GEEBOO ni.

Pencuci muka ini tak berbuih, tak de buih bermaksud tak ada paraben. Berbau minyak zaitun dan tak de bau wangi. Menunjukkan dia tak perlu nak cover bau bahan kimia yg mungkin dicampur utk bagi kesan pantas. GEEBOO ni benar- benar selamat. Yg bestnya lepas cuci muka, kulit tak rasa kering atau menegang. Rasa moist je. Seharian rasa lembap-lembap tapi tak de rasa berminyak.

Selain olive oil, ada juga seed oil dan geranium oil.

KENAPA GEEBOO PILIH EXTRA VIRGIN OIL?
1. Dalam banyak-banyak jenis olive oil, extra virgin ni rangking pertama. Lebih berkualiti lebih khasiat lebih mahal.
Minyak ini benar- benar berasal dari buah zaitun yang diambil sarinya, serta merupakan perahan pertama dari buah zaitun tersebut. Dan perahan pertama inilah yang menghasilkan minyak paling bagus kualitinya. Haa best kan.

2. Kaya dengan  vitamin E, vitamin A, vitamin B1, vitamin B2, vitamin C, vitamin D dan vitamin K.

3. Minyak zaitun membuat sel kulit menjadi lebih aktif sehingga tidak terjadi pengumpulan sel-sel kulit mati yang menyebabkan kulit wajah terlihat kusam. Kandungan pelembapnya yang tinggi juga mampu meningkatkan keanjalan kulit. Bagi anda yang sering menggunakan solekan yang tebal, minyak zaitun merupakan pilihan yang baik untuk menanggalkan sisa-sisa mekap.

Kelebihan minyak zaitun:
1. sebagai pelembap, tak perlu lagi menggunakan pelembap wajah yg lain.
2. membersihkan makeup mata.
3.  kulit wajah anjal
4. exfloating kulit bg menyingkirkan sel kulit mati
5. ada antioksida utk melindungi kulit dari kerosakan
6. antiseptik utk kulit berjerawat

Selain ada minyak zaitun, ia juga mengandungi :
1.seed oil
• memudarkan bekas jerawat
• anti aging
• mencerahkan wajah

2. gerenium oil
• mengurangkan kedutan
• mengencangkan kulit
• memberi pertumbuhan sel2 kulit baru.

Cara pantas dan mudah untuk repair kulit. Dan yang paling penting tiada risiko yang mudarat.


GEEBOO ORGANIC XXTRA VIRGIN OLIVE OIL ARTISAN LIQUID CASTLE SOAP.
ARTISAN LIQUID CASTILE SOAP(ALCS)
Dibuat dari minyak zaitun DAN MENGAMBIL MASA HINGGA 8 JAM UNTUK SIAP  HINGGA TERBENTUKNYA SABUN YANG SEMPURNA.

Apa jadi pada kulit anda bila guna ARTISAN LIQUID CASTILE SOAP  (ALCS)?

• Pencuci ni akan cuci sampai kedalam pori dan tak akan sumbatkan pori macam sabun lain.

• Jerawat kecut secara perlahan dan jerawat baru susah nak tumbuh.

• Masalah kulit berminyak akan diubahsuai secara semulajadi. Lama kelamaan, masalah kulit minyak akan stop. jLepas ni dah tak perlu fikir masalah kulit minyak.

• Anda akan dapati kulit anda jadi lembut dan lembab bila guna pencuci ni. Semakin lama anda guna, semakin anda akan nampak perubahan kulit seperti yang anda idamkan. Lepas ni, anda boleh ucapkan selamat tinggal pada kulit kering.

• Bebas SLS dan Paraben (bahan yang akan mengeringkan dan buatkan wajah anda kusam)

 RG9 CELLGROW WITH VIT C(RG9)

-Kaya vitamin C dan bahan yang mampu melembabkan dan menegangkan kulit secara semulajadi.

Apa jadi bila anda guna RG9?

Dalam masa 5 minit struktur kulit terasa tegang dan anjal.

Secara pantas kulit lembut dan lembab.

Bebas jerawat secara perlahan-lahan.

Semakin lama guna, kulit semakin cerah.

Menghilangkan blackhead-whitehead .

Kulit tegang-licin-lembut

Kesan nampak dalam 1 hari.

1.Whitehead yang ketara sebelum ni dah tak ada.

2.Blackhead kurang sebanyak 35%

3.Kulit cerah 1 tone.

4.Jerawat mati dan mulai mengecut sebanyak 9%

Kesan dalam 1 minggu


1.Blackhead hilang 95%

2.Jerawat dah tak naik

3.Kulit cerah dan sekata.

4.Parut pudar.

Serum ni tak berminyak.Tak melekit. Tak panas dan pedih. Ingat ni, salah satu ciri-ciri ada mercuri akan rasa panas dan pedih. Tak berbau wangi sangat. Dan cepat je menyerap. Buat tidur malam pon tak rasa terganggu. Tak berasa langsung kat kulit.

TESTIMONI PENGGUNA 


Harga?
Mampu milik sesangat.
1 kotak tu hanya RM45. 

Tak rugi uoolls cuba dulu. Saya dah cuba.

More detail uoolls hubungi

  0165242096

fb:https://www.facebook.com/geeboomalaysia/
Link fb message:

KLIK SINI UNTUK CANTIK---->>> https://bit.ly/2LXxvAo

Comments

Popular posts from this blog

WAKTU SESUAI MAKAN JAMU

BILAKAH  WAKTU SESUAI MAKAN JAMU? Wanita dalam pantang terutamanya disarankan ambil jamu TETAPI bukan semua jamu boleh diambil dahulu, ada tertib caranya. Amalan makan jamu juga disarankan kepada semua wanita TETAPI bukan boleh diambil secara berterusan terutama jamu merapat. Yang betul rawatan pemakanan jamu terutama sekali jamu merapat perlu diamalkan hanya seminggu 2 atau 3 kali sahaja. Rawatan herba yang boleh diamalkan sentiasa. Jamu merapat adalah terdiri dari manjakani, kunyit, kacip fatimah, akar serapat, temu kunci dan sebagainya. Bilakah perlu diamalkan? 1. Waktu pantang Bermula hari ke 30 sehingga hari ke 44. Amalan berturut- turut selama 14 hari. Dalam pantang, masa hari pertama sehingga hari ke 29, fokus amalkan herba untuk keluarkan darah nifas yang masih banyak. Rawatan merapat dan mengetat saluran faraj dimulakan pada hari ke 30. Bagi wanita bersalin secara pembedahan walau baby tak lalu saluran faraj, tetapi proses hamil dan pembedahan menjadikan otot

PANTANG LARANG AIR KELAPA MUDA

Sedapnya panas-panas gini dapat minum air kelapa muda yg segar dari pokok... buh sikit garam halus..wallahhh...nikmat.. Tahu tak..kalau nak makan ubat..elakkan lah minum air kelapa sebab air kelapa berupaya meneutralkan ubat-ubatan tu...dalam ubat kan ada dadah kan... kira sesetengah dadah tu beracun... sia-sia lah dok telan...pahit tuuu... lagi satu... yang ramai orang tak bape nak tahu (mungkin) pada sapa-sapa yang mengamalkan jamu... pantang larangnya ialah air kelapa....so..jangan minum air kelapa sesekali bolehlah... Jom kite studi cerita pasal air kelapa ni... Air kelapa mengandung Cytokinin yang dipercaya sebagai bahan anti penuaan dan anti kanser ,sumber eletrolit semulajadi yang steril dan mengandung kadar kalium (potasium), khlor, serta klorin yang tinggi. Juga mengandung protein, sedikit lemak, mineral, karbohidrat, dan berbagai vitamin (C dan B kompleks).  Kandungan gula dalam air kelapa senang diserap tubuh berbanding gula jenis lain. A

RAWATAN UTK DEMAM/SELSEMA/BATUK - SOCKS REMEDIES

Kalau anak demam...memang jadi susah hati...nak makan tak lalu...tido malam pon tak lena kan...sebab takut kita tengah sedap tido... tiba-tiba demam anak naik mendadak....kejap-kejap bangun jelum kepala...kepala anak le..bukan kepala kita...lap badan dia...rasa dahi...rasa badan...besok pagi ibu dah jadi beruang panda...lebam bijik mata... Ok nak kongsi sini...rupanya selain menjelum kepala dan basahkan badan anak ada satu cara untuk turunkan suhu badan anak iaitu Teknik hidroterapi menggunakan Stokin Basah. =============================================== Teknik Hidroterapi Stokin Basah Menurut University of Maryland Medical Center teknik ini boleh membantu mengurangkan demam. Sebelum tidur, rendam sepasang stokin kapas nipis di dalam air, perah dan letakkan stoking basah pada kaki. Pakai sepasang lagi stokin lagi dan memakai kedua-dua pasang semasa tidur (double socks). Pada orang dewasa pon sesuai. Semasa tidur, badan akan mula mengedarkan cecair limfa dan dara